teisipäev, 10. aprill 2018

Lühike ja tore teisipäev

Teisipäeval esimene tund on vene keel. Mis ei ole küll minu lemmik tund, kuid on siiski üks igavesti tore tund. Vene keeles mängisime me kohvikut. Ja kõik pidid kodust kaasa võtma mingid toidu esemed. See kohviku mäng käis nii: kaks inimest tulevad klassi ette, üks on müüa ja teine on klient. Klient tuleb kohvikusse sisse ja ütleb tere päevast, müüa vastab samaga.
Seejärel küsib müüa:,, mida te soovite?" siis ütleb klient mida ta soovib näiteks banaan, šokolaad või jäätis. Müüa annab kliendile selle mis ta soovis ja ütleb palun, klient ütleb müüale aitäh ja seejärel läheb klient kohvikust ära lausudes headaega. Aga kõike seda muidugi vene keeles mitte eesti keeles.
Ning me õppisime ka uusi sõnu nagu laud, tool, vaas, roosid, pirukad ja seened. Ja nubreid 6-10 õppisime ka. Seekord oli ikka nii tore vene keele tund. Järgmine tund peale vene keelt on kehaline.
Muidu oli kehaline minu lemmik tund, aga nüüd vist enam ei, sest see hakkas nüüd õues ja õues on natuke külm. Kehalises me tegime soojenduseks "jah ja eid" mis oli päris tore mäng. Siis hakkasime ühte järgmist mängu mängima mille nime ma kahjuks ei mäleta. Aga see käis nii: klass jaotati kaheks rühmaks, üks rühm pani selga vestid ja läksid platsi ühte nurka. Vestidega rühm pidi viskama palli hästi kaugele ja samal ajal kui särkidega lapsed palli otsisid pidi vestiga viskaja pesadest lägi jooksma, et tuua oma võistkonnale punkt ja pärast tegime vastupidi. Kui selle mängu olime ära mänginud siis mängisime veel ühte mängu mille nime ma jälle ei tea. Seal oli kaks võistkonda särgid ja vestid. See oli nagu jalgpall ainult, et kätega ja ühe rõngaga. Seal pidi rõnga vastas meeskonna väravasse lennutama ja see oli nii tore mäng. Peale kehalist oli kaks klassitundi esimese klassitunni ajal me tegime ühte testi mille olid teinud mingid Tallinna ülikooli tädid. See oli päris lihtne test ja mulle see meeldis. Viimase klassitunni aja tegime me eesti keeles ka testi otsekõne kohta. Ma loodan, et mul läks hästi. Ja selline oligi meie kooli teisipäev.


Kadri Toomsalu

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar